nasi kerabu - Tasnim Hafidz

Friday, January 18, 2013

nasi kerabu

Assalamualaikum sedara!

tadi bukak dashboard nampak abg Ben post pasal nasi kerabu and nasi dagang. alamak terliur terus kita. dah lah memang teringin nak makan nasi kerabu. rabu hari tu ada jugak beli tapi tak puas lah makan. hahaha. rasa nak beli lagi. lagi pun hari ni jumaat ada pasar malam kat melang tapi takda siapa nak teman. nak kirim pun tak tau siapa yang pergi. last-last mengidam lah aku sesorang sebab tak dapat makan nasi kerabu.

sebelum ni tak pernah suka pun nak makan nasi kerabu ni. selalunya aku makan nasi dagang sebab aku minat laut ikan tongkol tu. hehehe. masa bila ntah, kat kolej ni lah. tengok kawan makan nasi kerabu, macam sedap je. tu yang hari rabu tu try beli kat pasar malam kolej, and guess what? memang sedap. sedap sangat! 

huaaaaaaa, rasa macam nak terbang pergi melang je sekarang ni sebab nak beli nasi kerabu tu. mihmihmih. tapi takpe lah, bukan rezeki aku nak makan nasi kerabu hari ni. takpe, rabu minggu depan aku nak beli awal-awal takut habis. hamik kau.over betul. 


emmmm dapnya tengok gambar ni. alahai bahagianya kalau dapat makan *terliurface.jpg*





2 comments:

  1. weyh nasi krabu hari jumaat petang pasar lambak kuala pilah sedap! hahahaha, aku suke..

    ReplyDelete
  2. @haruhikumiko aku petang nanti ada lah pasar malam dlm uitm ni. hahaahha. confirm aku yg terawal beli. mihmihmih

    ReplyDelete